This is about Gayyung

Hi,we are GAYYUNG. In Chinese, GAYYUNG(假勇) stands for a fearless attitude towards things that one knows he or she is very likely incapable of. It shows the band's central idea that even though in this confusing world our future is way out of sight, still we are here and doing our gayyungish music for everyone, or perhaps, for ourselves.

Life is in itself capricious, and that's what we want to show you through our music.

2009年9月2日 星期三

假勇錄音之主唱

“明天將是女伶黑唷嘎登場,我們都很好奇,他會錄多久呢!!!!“






他會錄很久!!!

第一天

今天輪到我錄音,結果不論唱錯聽錯走音或卡痰樣樣都來
收主唱的mic特別敏感,害社長只好搬著機器坐在狹窄又昏暗的樓梯間
默默的吃著他的晚餐
社長很餓!!!!!!!


不好意思好多走音因為聽不大到嘛屋屋....我剛本來想把後面都剪掉



第二天...

今天我們惹毛了老闆
搭配超冷的空調讓我充分體驗嚇得全身發抖的感受
一直想從地下室挖洞製造第二個出口落跑
基本上...這就是今天的心得

另外當當當錄了超...........久
樹哥以後不要再突然想新花招了啦

1 則留言:

  1. 對了,昨天王耀慶在00:22打電話給我
    "對不起我現在要回去了"

    超酷

    回覆刪除