This is about Gayyung

Hi,we are GAYYUNG. In Chinese, GAYYUNG(假勇) stands for a fearless attitude towards things that one knows he or she is very likely incapable of. It shows the band's central idea that even though in this confusing world our future is way out of sight, still we are here and doing our gayyungish music for everyone, or perhaps, for ourselves.

Life is in itself capricious, and that's what we want to show you through our music.

2009年8月19日 星期三

假勇錄音之打擊操縱手日

今天在樹哥的努力不懈下完成了鼓的部份,我們可以看到,認真的男人真的是帥到發光。

原本預計的時間屢屢超過,這兩天辛苦大家了,周靖傑蹲在樓梯口默默的做著工作帶,我們在朋友家裡面亂錄一通的工作帶完全造成樹哥的困擾!!!

感謝這次陪伴我們刻苦錄音的小野寺社長,一個take重複五萬次也在所不惜!!!並且帶來了他的朋友,陪伴他的胃。

晚上十一點多步出地下室,讓人筋疲力盡,連沒有錄的人都累了。

希望明天1+錄音能夠順利,因為她號稱在三到四小時內就要錄完四首歌,在家裡狂練!!為了明天避免她無法接受這不可能的事實,抓狂手指亂戳,我們將會再次到場緊迫盯人!!!想要從黑暗時代三秒就跳到帝王時期蓋世界奇觀!!!開玩笑!!!

請敬請期待狂暴手指一姊,1+

1 則留言: